fbpx

פעילות שוטפת של חברת ניהול נכסים

שוק השכירות בישראל הוא שוק מורכב ודינמי ויש בו לא מעט עליות וירידות. מה שלא משתנה לעולם הוא המורכבות במציאת שוכרים מתאימים. כמו כן, שמירה על הנכס ובתחזוקה הנכונה שלו לאורך זמן כך שיישאר עסק מניב ורווחי. הדבר הופך מסובך עוד יותר כאשר מדובר על בעלי כמה וכמה נכסים. לעתים אפילו בניין שלם שנמצא בחזקתם ושאותו הם משכירים כהכנסה עבורם. במצב כזה כל מי שהתנסה בתענוג של השכרת נכסים יודע עד כמה מסובכת ההתנהלות מול בעלי מקצוע השונים. עורכי דין, שוכרי דירות ועוד.

מדובר בהתנהלות מורכבת מההיבט הבירוקרטי, היומיומי וגם מבחינה כלכלית. נכון שדמי שכירות לכשעצמם נחשבים להכנסה נאה. אולם, בל נשכח שיחד עם השכרת הנכס מגיעות הוצאות על תחזוקה ואחזקה. מה שנופל על כתפי בעל הדירה. מה עושים אם כן מי שמעוניינים להשקיע בנכס, להשכיר אותו וגם ליהנות מכל הפירות בלי להתאמץ יותר מידי? חברת האוסמנג’ר ניהול נכסים היא התשובה הנכונה לכל השאלות הללו.

מה עושה חברת ניהול נכסים?

האוסמנג’ר ניהול נכסים מאפשרת לבעלי דירות למקסם את הרווחים על הנכסים שלהם ולמעשה לתת לכסף לעבוד בשבילם. איך זה עובד? החברה מלווה את בעל הדירה מרגע שהחליט להשכיר את הנכס לכל אורך הדרך. בשלב שלפני הכניסה לדירה זה כולל הכנה של הדירה להשכרה, פרסום ומיון השוכרים עד מציאת השוכרים המתאימים. כולל בדיקת רקע על שוכרים, ניסוח חוזה ועריכת המשא ומתן עבור בעל הדירה למען האינטרסים שלו. בהמשך הדרך לאחר שהשוכרים נכנסו לנכס חברת ניהול נכסים תדאג לגביית שכר הדירה במועד ובאופן מסודר. החברה תבצע גם תחזוקה שוטפת של הבית בהתאם לצורך.

שקט לבעל הדירה- זה אפשרי!

המשמעות היא שכל תקלה או בעיה אינה מגיעה לבעל הדירה אלא ישירות לחברת ניהול הנכסים שתשלח את מיטב בעלי המקצוע לטפל בתקלה ותעדכן את בעל הדירה אד הוק על התקלה. זה לא רק הופך את כל התחזוקה של הדירה לנוחה יותר אלא גם מאפשרת לחסוך עלויות. לחברת האוסמנג’ר מאגר גדול של אנשי מקצוע מובילים, מה שמאפשר לבעל הדירה לקבל שירות מהיר ומקצועי במחירים נוחים, תודות ליתרון הגודל. התשלום הגלובלי טומן בחובו גם חלק מהתיקונים או את כולם, לפי העדפת בעל הדירה.

השקט הנפשי שלכם- אין לו מחיר

בדיקת רקע על שוכרים היא רק אחת הפעולות החשובות שמבצעת חברת האוסמנג’ר ניהול נכסים אבל חשוב להתעכב עליה. רוב האנשים שמשכירים דירות הם אנשים ישרים וטובים וסביר להניח שישלמו בזמן את דמי השכירות וישמרו על הנכס. אולם, מה המשמעות מבחינת בעל הדירה אם אינם כאלו? רושם ראשוני עלול להטעות ורק בדיקת רקע מקצועית מבטיחה צמצום הסיכוי להכנסה של שוכרים לא אמינים לבית שלכם. זה לכשעצמו הופך את העבודה של חברת הניהול לעבודת קודש.

בתום תקופת השכירות תסייע חברת הניהול לסיים את החוזה ולוודא שהדיירים עמדו בכל החובות שלהם, ובמקביל היא תכין את הבית לדיירים הבאים. במבחן העלות מול תועלת מדובר בעלות זניחה מול תועלת אדירה.

×
דילוג לתוכן