חיפוש ואיתור שוכרים

חיפוש ואיתור שוכרים

הסתיים חוזה השכירות והשוכרים הודיעו כי לא יאריכו את החוזה? עכשיו צריך למצוא שוכרים חדשים ולבצע את ההחלפה בין הדיירים. איך מתחילים חיפוש ואיתור שוכרים ועל מה יש לשים דגש?

סקר שוק

כדי למצוא שוכרים לדירה, חשוב שהמחיר יהיה ריאלי ותואם לשוק. כדי לדעת מה המחיר שיש לבקש, חשוב לעשות סקר שוק. כך נוכל להיות מעודכנים לגבי מחירי השכירות באזור בו הנכס נמצא. שאם לא כן, אנו עלולים למצוא את עצמנו עם נכס ריק שלא ניתן להשכירו בעקבות מחיר גבוה יחסית.
ניתן לפרסם את הנכס באתרי אינטרנט כמו יד 2, קומו, WINWIN וכו’ וכן ברשתות החברתיות. וכמובן, אפשר לשים שלט על המרפסת.

הכנת הנכס

חשוב להראות נכס נקי ומסודר, מאוורר ונעים. כך נקל על מציאת הדיירים. הרושם הראשוני הוא החשוב ביותר ולכן אנו מקפידים שתהיה אוירה נעימה בנכס. אפשר לשדרג עם מספר פריטים קטנים המעניקים לנכס אוירה נעימה. כמו שטיחונים במקלחת ובמטבח. עציץ אחד או שניים ועוד פריטים שעלותם אינה גבוהה אך הם תורמים מאוד לנראות של הנכס.

חיפוש ואיתור שוכרים

דיירים פוטנציאליים

כאשר יש דיירים פוטנציאליים ואתם רוצים להיות בטוחים כי אלה הדיירים הנכונים עבורכם, יש מספר דברים שניתן לעשות על מנת להשכיר את הנכס בראש שקט.
דבר ראשון, אנו דואגים לערוך חיפוש בגוגל. יש בגוגל מידע גלוי וחינמי שיכול להשפיע על ההחלטה אם מדובר בדיירים מתאימים. כמו רישומים פליליים, פרסומים שליליים על אותם דיירים ועוד.

כמו כן, ניתן לבקש את הטלפון של המשכירים הקודמים ולשאול איך הייתה ההתנהלות מול הדיירים. איך הם שמרו על הנכס ואיך הייתה התקשורת מולם בשוטף.
אפשרות נוספת שאנחנו ממליצים ומבצעים היא לפנות לחברות מקצועיות המתמחות בבדיקת היכולות הכלכליות של השוכרים העתידיים.
באמצעות כל הפעולות האלה, אנו מבטיחים התנהלות תקינה ויעילה מול הדיירים. גם בשלב הכניסה שלהם לנכס וכמובן גם בהמשך.