fbpx

ניהול נדל”ן ברמת גן בפרט ובאזור גוש דן בכלל

בעלי דירות רבים גם אם מתגוררים באזורים מרוחקים יותר משקיעים בנדל”ן באזור המרכז. העיר רמת גן חווה תנופת התחדשות וזה כמובן מושך אליה לא מעט אנשים שרוכשים דירה להשקעה ומקווים ליהנות מפירות ומרווחים נאים. בהחלט אפשר להרוויח מהשקעה בנדל”ן בגוש דן, אולם השקעה זו מחייבת לא מעט עשייה.

רחוקים מהנכס? אין סיבה לדאוג

כאמור, לא מעט בעלי דירות גרים באזורים מרוחקים מהמרכז ומרמת גן אבל בוחרים בהחלטה אסטרטגית לרכוש דירה בכרך הסואן. במקרים כאלו הקושי להתנהל מול שוכרים ובעלי מקצוע מובן, והוא עלול לגבות מחיר יקר. גם אם הצלחתם למצוא שוכרים – מי ערב להם? איך תהיו בטוחים שהאדם שאיתו דיברתם שיחה קצרה הוא אכן אמין? את כל הדברים האלו קשה לדעת משיחות קצרות ובוודאי עבור אנשים פרטיים שאין להם אפשרות לבצע בדיקת רקע מסודרת.

מעבר לכך, השכרת נכס מלווה תמיד בתקלות שונות, אם זה דוד שהתפוצץ, סתימה בצנרת ועוד כל מיני בעיות ותקלות שעלולות להופיע. במקרה כזה, כאשר בעל הדירה אינו מתגורר בקרבת מקום מאד קשה למצוא בעלי מקצוע בשלט רחוק ועוד יותר מורכב להבטיח את אמינותם. ולכן חשוב שיהיה לבעל הדירה גורם מקצועי שיוכל לפקח על אנשי המקצוע ולוודא שהטובים ביותר מטפלים בנכס. חברת ניהול נכסים ברמת גן ובגוש דן זו התשובה המתבקשת.

אנחנו כאן בשבילכם

העיר רמת גן משופעת בדירות להשכרה, מה שהופך את שוק השכירות לתחרותי מאד. במצב כזה חשוב שיהיה לכם גוף שיוכל לנהל עבורכם את המשא ומתן ולבחור את הדיירים הטובים ביותר מבין ההיצע הרב שקיים בשוק.

חברת האוסמנג’ר מתמחה בניהול נכסים וסיוע לבעלי דירות בכל מה שקשור לתחזוקת הנכסים. ניהול נכסים ברמת גן כולל מציאת השוכרים הטובים ביותר בהתבסס על בדיקת רקע מוקדמת. לאחר מכן ניהול משא ומתן והבטחת מחיר הולם לנכס שברשותכם וליווי בכל התהליך עד לחתימת החוזה. לאחר חתימת החוזה נבטיח שמירה על הנכס ותחזוקה מלאה שלו עם מיטב בעלי המקצוע במהירות וביעילות במטרה לשמור על איכות הנכס וגם להבטיח שכירות טובה ורווחית.

צילום: Ted Eytan

×
דילוג לתוכן