השירות שלנו

ניהול נכסים מתבסס על יחסי אמון בין בעל הנכס לחברת ניהול הנכסים. בהאוסמנג’ר אנו עושים הכל כדי להבטיח לבעל הנכס שקט נפשי – הנכס מטופל ומתוחזק, ובמקביל מניב הכנסות מירביות. גם כאשר אתם נמצאים מעבר לים, אתם יודעים שאתם זוכים ליחס אישי לאורך כל תקופה בה אתם נמצאים הרחק מהנכס.

ניהול נכסים מתבסס על יחסי אמון בין בעל הנכס לחברת ניהול הנכסים. בהאוסמנג’ר אנו עושים הכל כדי להבטיח לבעל הנכס שקט נפשי – הנכס מטופל ומתוחזק, ובמקביל מניב הכנסות מירביות. גם כאשר אתם נמצאים מעבר לים, אתם יודעים שאתם זוכים ליחס אישי לאורך כל תקופה בה אתם נמצאים הרחק מהנכס.

השירות כולל:

השכרה

  • הכנת הנכס להשכרה במידת הצורך. בשיתוף פעולה ומימון של בעל הנכס.
  • מציאת שוכרים מתאימים ובדיקת יכולות + ערבים ובטחונות לחוזה.(על פי דרישת הלקוח)
  • תיאום פגישת השוכרים עם בעל הנכס (על פי דרישה) לאישור סופי.
  • טיפול בחוזה השכירות (יכול להתבצע גם ע”י עו”ד לפי דרישת בעל הנכס ובמימונו).
  • גביית דמי השכירות לשנה מראש מהשוכרים והעברתם ישירות לבעל הנכס.
  • קריאת מונים בנוכחות השוכר הישן והחדש לפני כניסתו לנכס ורישומם בחוזה.
  • מוודאים תשלום של הדייר הישן מול הרשויות בגין יתרת חובו (סגירת חשבון), ורישום הדייר החדש ברשויות במקומו .
  • מסירת הנכס לשוכר החדש, רק לאחר שהשלים את כל המטלות הנדרשות ממנו לפי החוזה.
  • קבלת ובדיקת הנכס מהבעלים / שוכרים ישנים.
  • בדיקה וחקר שוק אזורי להשגת מחיר השכירות המקסימאלי.
  • פרסום ושיווק הנכס במדיה המתאימה. במידת הצורך קבלת עזרה ממתווכים מקומיים.
  • הצגת הנכס למתעניינים

אחזקה

  • מתן טיפול מהיר בכל תקלה ותיקונה ע”י בעלי מקצוע טובים.
  • התנהלות שוטפת מול השוכר בתקופת השכירות וטיפול בכל בעיה בזמן המהיר
  • בסיום תקופת ההתקשרות עם השוכר ביצוע בדיקה כי הדירה מוחזרת כפי שהתקבלה על ידו.
  • החזרת הבטחונות לשוכר הישן לאחר שהחזיר את הדירה כראוי ושילם את כל חובותיו.
  • בדיקה ומעקב תקופתיים אחר תשלום החשבונות השוטפים של השוכר לוועד הבית ולרשויות השונות.
  • קשר תקופתי עם וועד הבית ועידכון הבעלים בדברים מהותיים.
  • התנהלות מלאה מול השוכרים.

ניהול דירות ריקות

  • ביקור בדירה בתדירות שתיקבע עם בעל הנכס.
  • ניקיון הדירה בתדירות שתיקבע עם בעל הנכס.
  • קשר שוטף עם וועד הבניין ועדכון הבעלים על דברים מהותיים.
  • עריכת קניות לקראת ביקור בעל הנכס בדירה על פי רשימת קניות.
  • טיפול בתקלות במידת הצורך ועדכון הבעלים

עדכונים ודוחות שוטפים

  • משלוח דו”חות רבעוניים לגבי הוצאות והכנסות.
  • דיווח לבעל הנכס על כל תחילת תקלה וסיומה (על פי דרישת הבעלים)