fbpx

שירות של ניהול דירות להשכרה, האם כדאי?

יש ברשותכם דירה להשכרה? אתם בוודאי מצפים לתשואה גבוהה והכנסה פאסיבית חודשית שתהווה תוספת משמעותית ושדרוג למצבכם הכלכלי, כדי שהרווח שלכם יהיה מקסימלי, מומלץ שתיעזרו בשירותי חברת ניהול דירות להשכרה.

אילו שירותים תקבלו מחברת ניהול דירות להשכרה?
חברת הניהול תדאג לכל השלבים שבתהליך ההשכרה ותחסוך מכם טרחה ומשאבי זמן ואנרגיה.
חברת הניהול תדאג למציאת שוכרים על ידי פרסום הנכס שבבעלותכם בכל הפלטפורמות הרלוונטית, החל במודעות בעיתונים, עבור במודעות באתרי האינטרנט השונים וכלה במתווכים. טרם הפרסום, נבדוק את מצב השוק ונדאג לכך שהמחיר עבורו הנכס יושכר, יהיה המחיר הגבוה ביותר שמתאים לשוק הדירות המקומי, על מנת שאתם, בעלי הנכס, תהנו מתשואה גבוהה.
חברת הניהול תוודא שהדיירים מתאימים ויעשו שימוש בנכס בצורה ראויה על ידי בדיקת רקע, בדיקה שתוודא גם שהדיירים יכולים לעמוד בדרישות התשלום. החברה תביא את כל המידע והנתונים על הדיירים לאישורכם הסופי לפני כניסתם לנכס.
האוסמנג’ר אינה גובה עמלה עבור נכס שאינו מושכר.

הקושי הגדול – החלפת דיירים
כפי שיודע כל בעל דירה להשכרה, כאב הראש הגדול הוא בתקופה בה יש צורך להחליף את הדיירים הקיימים בדיירים חדשים. חברת הניהול תטפל במקביל בתהליך הכפול של סיום השכירות מצד הדיירים היוצאים ותפעול תהליך ההשכרה מחדש, לאלה הנכנסים.
במסגרת זו, החברה תדאג לכך, שהדיירים שעוזבים את הנכס יעמדו בכל ההתחייבויות שלהם לוועד הבית ולרשויות השונות ויחזירו את הדירה במצב תקין וראוי. החברה תכין את הדירה לכניסת הדיירים החדשים מכל בחינה, (צבע, תיקונים וניקיון – בתיאום איתכם) ותהיה אחראית על כל נושא החוזים והעניינים המשפטיים הכרוכים בהם.
בכל שלב תדווח החברה לבעל הנכס ותעדכן אותו באופן שוטף בכל התפתחות או סוגיה.
כמו כן, החברה תדאג לטפל בכל התקלות והבעיות השונות הצצות במהלך תקופת ההשכרה.

מי אנחנו?
חברת האוסמנג’ר ניהול נכסים הוקמה ומנוהלת על ידי מיקי גליה, בעל ניסיון וידע בתחום הנדל”ן למעלה מ- 25 שנה. החברה מתמחה בניהול נכסים ברוב חלקי הארץ ונותנת את הפתרון והמענה לבעלי נכסים המעוניינים להפיק את מירב התועלת מהנכס בראש שקט ובמינימום טרחה.
אנחנו דואגים לצרכים ולאינטרסים של בעל הנכס במקצועיות ובמסירות ושמים דגש על שירות אדיב ומקצועי, אמינות, שקיפות וזמינות של 24 שעות ביממה.
אם אתם רחוקים מהנכס או שהזמן אינו מצוי בידיכם או שפשוט חשובה לכם הכנסה פסיבית עם שקט נפשי ואפס דאגות, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונטפל בדירה שלכם כאילו הייתה שלנו!
תפעול הנכס בידיים שלנו – הרווח מהנכס בידיים שלכם!

×
דילוג לתוכן