fbpx

ניהול נכסים עבור פנסיונרים – הכנסה בראש שקט

תוחלת החיים נמצאת במגמת עלייה מתמדת. הרצון של בני ובנות הגיל השלישי למצות את החיים ובפרט לאחר הפרישה מעבודה, הוא הליך טבעי.
מצד שני, אנחנו לא יכולים להתעלם מהעובדה שניהול נכס כרוך בטרחה לא מועטה. דווקא בגיל שבו ההתניידות כבר פחות קלה. הטרחה מתבלטת עוד יותר כשישנו כאמור רצון למצות את הזמן בפעילויות שמספקות הנאה ועניין. לא במטלות כמו הצגת דירה לשוכרים פוטנציאליים שוב ושוב, או ליווי בעל מקצוע שמגיע לתקן דוד שמש.
הפתרון הוא הפקדת המלאכה בידי חברת ניהול נכסים. כך נוכל ליהנות מהכנסה גבוהה וגם משקט נפשי אמיתי.

ניהול נכסים איכותי – איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו בלב שלם

חשוב להדגיש: גם בגיל הפנסיה לכל אחד ואחת יש יכולות רבות. גם הניסיון המצטבר הוא נכס יקר ערך. מי שלמשל השכיר דירה במשך שנים רבות עשוי לרצות להמשיך לטפל בכך. אבל כדאי לזכור שלבחירה זו יש מחיר לא מבוטל. ראשית, כדאי שתהיה קרבה גיאוגרפית בין מקום המגורים לבין הנכס שבו משקיעים. בכל מקרה אחר יידרשו נסיעות ממושכות ובזבוז זמן רב בכל פעולה הקשורה לדירה.
שנית, שוק הנדל”ן מתעדכן כל הזמן. אפשר כמובן להישאר עם היד על הדופק, אבל כדאי הרבה יותר לנצל את הזמן לפעילויות אהובות באמת. את המטלות הקשורות לניהול הנכסים להפקיד בידיים מקצועיות וכמובן מיומנות ואמינות.

ללמוד לשחרר – ולהתרכז במה שחשוב באמת

יש לא מעט פנסיונרים החוששים כי ויתור על ניהול נכסים שצברו לאורך השנים הוא אינדיקציה לאובדן יכולות. זוהי טעות: העברת ניהול נכס כזה או אחר לידי מי שזו המומחיות שלו לא מעידה על חוסר יכולת, אלא להפך. זוהי עדות לפיתוח יכולת חדשה, היכולת לשחרר שליטה ולפנות זמן לדברים החשובים באמת בחיים. לדוגמה, טיולים בארץ ובעולם, תרבות, וזמן איכות עם הנכדות והנכדים.

אדם שלומד לשחרר, בכל גיל, מגלה פתאום הזדמנויות חדשות. אדם כזה חווה שלל רגעים קסומים. רגעים שלא היה מגיע אליהם אם היה ממשיך להקדיש זמן רב, מרץ, אנרגיות ומשאבים נוספים להתעסקות עם דירה. אל תשכחו שרכישת הדירה להשקעה לא בוצעה במטרה לספק תעסוקה. אלא מתוך רצון לנכס מניב בהווה וגם בעתיד. אל המטרה הזו הדרך היעילה ביותר היא עם חברה שתנהל את הנכס עבורכם.

חברת האוסמנג’ר הוקמה בידי מיקי גליה. מיקי עוסק בנדל”ן ובפרט בניהולם של נכסים מסוגים שונים. הניסיון שצבר במשך 25 שנה, ההיכרות עם כל שווקי הנדל”ן הרלוונטיים והרצינות והמחויבות המלאה ללקוחות מתורגמים לשירות קשוב, מקצועי והכי חשוב – מועיל מאוד.

*נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך מיועד לנשים וגברים כאחד

×
דילוג לתוכן