fbpx

אחזקת דירות ברמת גן

רמת גן מתפתחת בקצב מהיר מאוד. מספר התושבים בעיר הגובלת בתל אביב ממזרח ומושפעת ממנה בתחומים רבים, כבר הגיע ל-170,000 (נכון ל-2022).כמו גם מספר העסקים בעיר רמת גן הולך וגדל. ערך הנכסים ברמת גן זינק אף הוא בעקבות העליות החדות בתל אביב ולכן הביקוש לרמת גן הוא רב. בין השאר, עקב המחסור בדירות ומשרדים בתל אביב והמחירים הגבוהים בתל אביב לעומת רמת גן.

לרמת גן יש הרבה מה להציע מלבד הקרבה לתל אביב: קרבה לפארקים, ברים שכונתיים, בתי קפה מיוחדים, חנויות מיוחדות, ועוד. וזו הסיבה שאנשים רבים מעדיפים לעבור לגור ברמת גן על פני תל אביב. גם זולה ביחס לתל אביב וגם קרובה לכל המקומות האטרקטיביים.
אם אתם בעלי נכס ברמת גן ואתם מעוניינים להשכירו זה הזמן להיעזר בחברה לניהול נכסים ברמת גן.

מה כולל שירות ניהול נכסים בר”ג?

חברה לניהול נכסים ברמת גן מספקת שירות שהוא מודולרי באופיו, כלומר כזה שמותאם במדויק לצרכים הספציפיים של בעל או בעלת כל נכס. באופן עקרוני, ניהול נכסים כולל שני מרכיבים עיקריים: טיפול בהשכרת הנכס לשוכרים הטובים ביותר ובתנאים האופטימליים ותחזוקה שוטפת של הנכס כך שיישמר ערכו הגבוה.
בהתאם, זהו שירות בעל ערך רב לבעלי ובעלות נכסים ברמת גן שלא מתגוררים בעיר או בקרבתה לרבות משקיעי חוץ שמחזיקים דירה בישראל.

השכרה בתנאים אופטימליים

המרכיב הראשון בשירות שמספקת חברת ניהול נכסים ברמת גן הוא כאמור טיפול בהשכרת הנכס. במסגרת זאת, אם יש צורך בהכנת הנכס – למשל צביעתו, שיפוצים קלים וכו’ – החברה תדאג לביצוע כל הפעולות הדרושות בזמן קצר עם בעלי מקצוע טובים במחירים הוגנים. השלב הבא הוא הצגת הנכס בפלטפורמות המתאימות וסינון השוכרים בהתאם לקריטריונים מקצועיים ולהעדפות בעל או בעלת הנכס. בנוסף, ייערך חוזה שכירות שמגן על האינטרסים של בעלי הנכס ותוקדש תשומת לב להעברה מסודרת של הדירה או המשרד לשוכרים החדשים. רישום בעירייה, העברת חשבון חשמל וכו’. בזכות השירות המקצועי, מובטח לבעלי הנכס ראש שקט. ולא פחות חשוב: שוכרים ברמה גבוהה שישלמו את דמי השכירות המרביים בהתאם למיקום המדויק של הנכס, גודלו ורמתו.

תחזוקה שוטפת לשמירת ערך הנכס

מחירי הנכסים ברמת גן נמצאים כאמור במגמת עלייה משמעותית ומתמשכת. יחד עם זאת, נכס שלא מתוחזק היטב עלול גם לאבד מערכו. בהתאם לכך, חברת ניהול נכסים בר”ג תדאג לטפל באופן מידי בכל תקלה שמתגלה בנכס. באמצעות אנשי מקצוע אמינים ורציניים ובמחיר הוגן. התחזוקה השוטפת כוללת גם התנהלות מול ועד הבית או חברת הניהול וכן מול השוכרים כך שבעל או בעלת הנכס עצמם לא יצטרכו לטרוח. האוסמנג’ר ניהול נכסים מספקת את השירותים הנ”ל על בסיס ניסיון של למעלה מ-25 שנים בשוק הנדל”ן. אנו דואגים לשירות בזמינות גבוהה ואחריות מלאה.

×
דילוג לתוכן