fbpx

ניהול דירות בתל אביב

ניהול דירות בתל אביב הוא השירות שיכול להוריד לכם, כבעלי דירות, הרבה מאוד דאגות מהראש. יש להתייחס לדירה שבבעלותכם ושאותה אתם עומדים להשכיר כאל נכס מניב. סוג של עסק שיש לנהל אותו בקפידה ובמקצועיות. כך תוכלו ליהנות מהדירה כהכנסה פאסיבית וללא מאמץ מצדכם. בדיוק כפי שהיא אמורה להיות עבורכם. שירות ניהול נכסים בעיר שיש בה תנועה אינטנסיבית כל כך של השכרת דירות, חוסך מכם הרבה זמן ומאמץ. זמן ומאמץ הדרושים לצורך ההתעסקות במציאת דיירים מתאימים, תחזוקה, גביית תשלומים וכדומה. כך למעשה אתם מקבלים מעטפת של פתרונות ייעודיים לבעלי דירות.

למה כדאי לשכור חברה לניהול דירות בתל אביב?

השכרת דירה איננה עניין פשוט. במיוחד לא במקום כמו העיר הגדולה. יש הטועים לחשוב, שדווקא בעיר שיש בה ביקוש גבוה כל כך לדירות להשכרה, אין שום בעיה למצוא דיירים. יש החושבים גם ששוק השכירויות הוא קל לניהול. ההפך הוא הנכון – דווקא בגלל התנועתיות הרבה של תחום השכירויות, קשה לבעלי דירות למצוא את הדיירים שישלמו בזמן. קשה גם למצוא דיירים שיישארו בדירה לטווח ארוך ושישמרו עליה במצב טוב.
בדיוק בשביל זה קיימת חברת ניהול נכסים בתל אביב. לכן בעלי הדירות בעיר, יכולים סופסוף ליהנות מהנכס שלהם ומההכנסה שהוא מניב עבורם:

  1. חברת ניהול דירות יכולה לסייע במציאת דיירים חדשים – איתור דיירים איכותיים, שמשלמים בלי בעיות את שכר הדירה וששומרים על הנכס.
  2. תחזוקה שוטפת של הדירה – שכירת שירותיהם של אינסטלטורים, שיפוצניקים וכל בעלי המקצוע הנדרשים כדי לשמור על הנכס. בין אם לצורך תיקונים או כהכנה של הדירה לקראת תחלופת דיירים.
  3. התנהלות פיננסית ובירוקרטית – עדכוני שמות של המשלמים לרשויות השונות לצורך תשלומי ארנונה, חשמל, מים ועוד. ניסוח הסכמי שכירות, גביית תשלומים וכל מה שצריך כדי שהדירה תושכר בצורה חוקית. לרבות ההיבטים הכלכליים של השכרתה.

חברת ניהול דירות בתל אביב מעניקה לבעלי הדירות ביטחון ושקט כלכלי. כשהמשמעות בחיי היום יום היא שישנו בעל מקצוע שעושה את כל העבודה עבור בעלי הדירה ומאפשר לו ליהנות מההכנסה הקבועה שהיא מניבה עבורו.

מתי כדאי לשכור חברת ניהול דירות בתל אביב?

השירות של ניהול נכסים ודירות מוצע הן לבעלי דירות חדשים והן לבעלי דירות וותיקים. גם מי שהתעסקו באופן עצמאי בהשכרת הנכס שלהם במשך שנים. אלה עשויים להרגיש בשלב כלשהוא שהם מעוניינים “להעביר את המושכות” לחברה חיצונית המתמחה בכך ולהפסיק להתעסק בכל הקשור להשכרת הדירה.
השירות אם כן, מוצע לבעלי דירות בכל שלב. גם למי שזה עתה רכש נכס המיועד להשכרה וגם לבעלי דירות בתל אביב שכבר עמדו להשכרה כמה וכמה פעמים. וכעת בעליהן מעוניינים לפתוח בדרך חדשה, בכל הקשור לניהול השכרת הנכס.

ניהול דירות בתל אביב עם חברה מקצועית

שירות של ניהול דירות בתל אביב מזמינים רק ממומחים – חברת האוסמנג’ר שהוקמה על ידי מיקי גליה. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות ניהול נכסים ודירות ומאפשרת למשכירים להמשיך וליהנות מההכנסה הקבועה שמניבה דירתם. בראש שקט וללא דאגות, עם שירות אדיב ויחס אישי.

×
דילוג לתוכן