fbpx

ניהול נכסים לטובת תשואה

ניהול נכסים הוא שירות פופולרי ומבוקש כיום בקרב בעלי נכסים. אלו רוכשים דירות מתוך מטרה להשכיר או ולהפוך אותן לנכס מניב. חברה לניהול נכסים יכולה לסייע לבעלי דירות לשמור על הנכס במצב אופטימלי לאורך שנים. מה שבאופן ישיר משפיע על התשואה שלו ועשוי אף להעלות אותה. השירות מעניק ביטחון ושלווה לבעלי דירות וגם לדיירים עצמם. אנו מציגים במאמר זה מעטפת שלמה של שירותים הקשורים בדירה והשומרים עליה במצב מיטבי למגורים.

ניהול נכסים – כך שומרים על הנכס במצב אופטימלי

ישנם נכסים שעומדים בקביעות להשכרה והדיירים שבהם מתחלפים בתדירות גבוהה. בעיקר בערים שתנועת הדיירים בהן גבוהה מאד כמו תל אביב לדוגמה. נכסים אלה נחשבים לנכסים “מועדים לפורענות” בכל הקשור לשמירה על מצב הדירה. במקרים רבים, בעלי הדירה נאלצים להתמודד תדיר עם בלאי מהיר של הנכס שבבעלותם. או עם תקלות חוזרות ונשנות בתשתית, נזקים לכלים סניטריים, למרצפות ואפילו לקירות.
היכולת לפנות זמן עבור התיקונים הללו, או לחילופין לפעול באופן שימנע תקלות מסוג זה מלכתחילה, אינה אופציה עבור חלק ניכר מהמשקיעים. אנשים עסוקים שבוחרים ברכישת נכס מניב כאפיק השקעה, לרוב יעדיפו ליהנות מהשכרתו ומההכנסה הקבועה שהוא מביא עמו. מבלי שיהיה עליהם העול של ההתעסקות סביב הנכס, לרבות התחזוקה שלו והניהול הפיננסי על כל היבטיו.
חברה לניהול נכסים למעשה לוקחת על עצמה את התפקיד החשוב הזה ומעניקה שקט וביטחון לבעלי הדירה. בעלי הנכס יודעים כי הדירה שלהם נמצאת בידיים טובות – וכי היא מממשת בצורה המיטבית, את פוטנציאל ההכנסות ממנה.

שירות מקיף הכולל את כל הדרוש לתחזוקת הנכס והניהול הפיננסי שלו

ניהול נכסים כולל, למעשה, את כל הפעולות הדרושות על מנת לשמר את הנכס כשהוא במיטבו, בין היתר:

1. תחזוקה שוטפת של הנכס בהתאם לרצון בעליו. החל משכירת בעלי מקצוע לצורך תיקונים ועד לתחזוקה קבועה. כולל ניקיון או כל עניין אחר השומר על המבנה ומונע בלאי.
2. גביית תשלומים מן הדיירים המתגוררים בנכס. מציאת דיירים חלופיים בעת הצורך, על מנת לשמור על ההכנסות הקבועות ולמנוע “חורים” כלכליים הנובעים מתקופות שבהן הנכס איננו מושכר.
חברה לניהול נכסים מציעה שירות מקצועי של מומחים. כך היא הופכת את הנכס למניב במובן שאליו מתכוונים המשקיעים מלכתחילה. משמע, הפיכת הדירה שבבעלותם להכנסה פאסיבית ונוחה במיוחד.

כיצד ניהול נכסים איכותי מסייע להעלאת התשואה של הנכס?

משקיעים מחפשים דירה להשקעה שתניב עבורם את התשואה הגבוהה ביותר האפשרית. המטרה היא למצוא נכס שבמאזן השנתי יפיק את אחוזי ההכנסה הגבוהים האופציונליים. אנו מדברים על תשואה ביחס לכלל ההוצאות סביב הדירה.
חברת ניהול נכסים כמו האוסמנג’ר, עוזרת לבעלי נכסים לשמור על מצב הדירה שבבעלותם למשך שנים. החברה מסייעת לסגירת חוזים עם דיירים מהימנים ובכך מממשת את פוטנציאל התשואה של הנכס בצורה המיטבית.

×
דילוג לתוכן