fbpx

מה חשוב לדעת על ניהול נכס בתל אביב?

מה חשוב לדעת על ניהול נכס בתל אביב?

הנכס שלך שווה הרבה!
במציאות שלנו, יש לא מעט אנשים שהנכס שלהם הוא הפנסיה והעתיד שלהם או האמצעי שמשלים להם את ההכנסה. חשוב מאד לשמור על הערך של הנכס על ידי תחזוקה טובה ורציפה. כידוע, דירות שכורות נדרשות לתחזוקה עקבית ובדיוק וחשוב לשמור על תחזוקה טובה על ידי אנשי מקצוע טובים ואמינים. את זה נוכל להבטיח לכם בהאוסמנג’ר, חברת ניהול ותחזוקת נכסים בתל אביב ובאזור המרכז.

מינימום מאמץ מקסימום רווחים

ניהול נכס בתל אביב ע”י חברה מקצועית יבטיח לבעל הדירה תמורה לנכס במינימום מאמץ. למעשה, מדובר על חבילה מותאמת שכל בעל דירה יכול לרכוש. באצעות החבילה הוא מקבל מגוון שירותים שמתאימים לו מהרגע שהחליט להשכיר את הנכס. מדובר על תהליך שקוף שבו בעל הדירה מציג את כל הדרישות שלו ובהתאם, חברת הניהול מציעה לו את החבילה המותאמת עבורו.

ניהול נכס מתחיל כמובן בהכנה שלו להשכרה. כבר פה, חברת הניהול תבצע עבורכם את תהליך השבחת הנכס עם תיקונים, צביעה וכל מה שנדרש כדי להבטיח את ערכו. בשלב הבא, תחפש עבורכם חברת הניהול את השוכרים המושלמים. זה כולל בדיקת רקע, מיון וסינון המועמדים כדי להבטיח לכם שוכרים אמינים. בדיקת הרקע אינה חיונית רק כדי למנוע אי עמידה בדמי השכירות אלא גם היא חשובה כדי לוודא שהשוכרים שלכם ישמרו על הנכס, דבר חשוב לכשעצמו.

זמן שווה כסף – אנחנו נייעל בשבילכם את התהליך

אחרי מציאת השוכרים נעבור ביחד איתכם על חוזה השכירות שיבטיח שמירה על הנכס ועל האינטרס של בעליו. לקראת חתימת החוזה תבצע החברה עבור בעל הנכס את המשא ומתן והכל בשקיפות מלאה מול בעל הדירה. מדובר על תהליך מהיר שקורה בתוך כמה ימים בזכות הידע הרב והניסיון של חברת הניהול.

אם ידוע שזמן שווה כסף, הרי שאחד היתרונות של עבודה עם חברת ניהול הוא צמצום הזמן שהנכס שלכם נשאר ריק משוכרים. כל יום כזה משמעו הפסד כספי ולכן חברת האוסמנג’ר עושה עבורכם את כל התהליך במהירות וביעילות מבלי לפגוע באינטרס הכלכלי שלכם.

תחזוקה נכונה ומקצועית – עלינו!

בזמן השכירות חברת הניהול ממשיכה לתחזק את הנכס. בכל תקלה שמתרחשת בדירה פונים השוכרים אל חברת הניהול שמעדכנת את בעל הדירה אחרי הטיפול בתקלה. את הטיפולים והתיקונים בדירה יבצעו בעלי מקצוע מהשורה הראשונה, מה שהופך את התהליך למהיר יותר ובהכרח מוזיל עלויות.

מי שקורא את השורות האלה ועדיין מתלבט באם שירותי ניהול נכס בתל אביב מתאימים לו, צריך לחשוב במונחים של עלות ותועלת. המחירים של האוסמנג’ר הם נוחים, וביחס לתועלת שהם מביאים.

×
דילוג לתוכן