fbpx

איתור שוכרים במציאות דינמית ומשתנה

מה חשוב לדעת על ניהול נכס בתל אביב?

במציאות הישראלית יש ביקוש רב לדירות שכורות וההיצע אינו מספיק. איתור שוכרים זו התעסקות מורכבת ולא פשוטה כפי שהיא נראית. בעלי דירות רבים מתקשים למצוא שוכרים שיעמדו בכל תנאי השכירות. בעלי דירות בדרך כלל מחזיקים בעיסוק נוסף או שניים, הרי שהמשימה כמעט בלתי אפשרית. מעבר לכך, לזמן יש אפקט משמעותי משום שבכל יום שנכס עומד ללא שוכרים בעל הדירה מפסיד.

מה השתנה?

אם בעבר מספיק היה לפרסם מודעה על דירה או נכס להשכרה, הרי שכאמור הנושא סבוך יותר. חוזי השכירות צריכים להקיף את כל הפרצות האפשריות. החוזים צריכים גם לכלול אי אלו סעיפים שיהיו מקובלים על כל הצדדים. יחד עם זאת, כל חוזה ולו המפורט ביותר לא יכול להכיל את כל התרחישים האפשריים.
המשמעות היא שבעלי דירות נדרשים לא רק להיות צודקים אלא גם ובעיקר להיות חכמים. בעלי הדירות צריכים לבצע תהליך מותאם ויעיל של איתור שוכרים בדגש על בדיקת אמינותם ויכולתם. זה אומר שבעת איתור השוכר לנכס, כדאי לא רק להסתפק בשיחה בת כמה מילים או אפילו בסוג של ריאיון. אלא ממש לבצע הליך מסודר של בדיקת רקע. איך עושים את זה? חברת האוסמנג’ר מעניקה ליווי לבעלי דירות בתהליך ההכנה של הנכס להשכרה, ניהול משא ומתן עם שוכרים ותחזוקה מלאה של הנכס.

חברת ניהול נכסים – הביטחון שלך

העובדה שהשירות מקיף את כל תהליך ההשכרה מבטיחה לבעל הדירה שקט וביטחון. בידיעה שיש מי שידאג לשמור על האינטרסים שלו בכל עסקה. איתור שוכרים כולל לא רק פרסום המודעות באתרים הרלוונטיים אלא גם שיחת ריאיון. ובנוסף, בדיקת רקע מקיפה, ניסוח חוזה שכירות באמצעות עורך דין מנוסה וניהול משא ומתן כחלק מהייצוג של בעל הדירה. איתור השוכרים הוא אם כן כותרת לתהליך מורכב שמבוצע על ידי חברה מקצועית לטובת בעל הנכס.

מעבר לאיתור השוכרים המתאימים מעניקה חברת האוסמנג’ר שירות מקיף ורחב שכולל תחזוקה של הבית. תוך שקיפות ועדכון בעל הנכס בכל תקלה עם דו”ח מפורט ומסודר על כל תהליך תיקון התקלה. לחברה מאגר רחב של בעלי מקצוע החל מעורכי דין, המשך בנותני שירותים כמו אינסטלטורים, חשמלאים וכיוצא בזה. השירות הנרחב והמקצועי מאפשר לבעלי נכסים לשמור על ערך הנכס בתחזוקה המקצועית ביותר. השירות מסייע למקסם את הרווחיות כתוצאה מייעול התהליכים של איתור שוכרים והכנת הנכס להשכרה בתום כל חוזה.

×
דילוג לתוכן