fbpx

ניהול נכסים בתל אביב – מה כולל השירות?

אחד מהנושאים שהכי מעסיקים בעלי דירות בתל אביב שעומדות להשכרה, הוא ההתעסקות עם כל הקשור בדירה. לרבות ענייני כספים וגבייה, תחזוקה ותחלופה של הדיירים מעת לעת ועוד.

שירות ניהול נכסים באמצעות חברה מקצועית חיצונית, למעשה מסיר מבעל הנכס את כל הטרחה הכרוכה בהשכרתה של הדירה והוא כולל מגוון פעולות, למשל:

1. ההכנה של הדירה לקראת כניסת דיירים. בין אם זו דירה חדשה שמעולם לא הושכרה, או דירה יד שניה שהושכרה בעבר וכעת החליפה בעלים. חשוב להכין את הנכס לקראת האנשים שעומדים להתגורר בו. פעולות התחזוקה יכולות להשתנות בין נכס לנכס, כאשר לעתים יהיה דרוש סיוד קל של הקירות בלבד. אך לפעמים יהיה דרוש שיפוץ של ממש והחלפת כלים סניטריים וכדומה.
2. מציאת דיירים חדשים ואחריות על תחלופה שוטפת. בעיר כמו תל אביב, שבה שוק השכרת הדירות תנועתי ודינמי, הביקוש גובר על ההיצע ועם זאת – לא תמיד קל לאתר את הדיירים המתאימים. חברת ניהול נכסים בתל אביב תסייע במציאת דיירים שמתאימים לדרישות בעלי הדירה.
3. גביית תשלומים, חשבונות ומסים. במקום להתעסק כל הזמן ב”רדיפה” אחרי הדיירים בכל הקשור לתשלומי הדירה, העברת החשבונות על שם השוכרים ועוד. חברה לניהול נכסים היא זו שמבצעת בפועל את הגבייה ומסירה את האחריות לכך מן הבעלים.

שירותים כדוגמת אלו וגם אחרים, מאפשרים לנכס להתנהל בצורה הטובה ביותר. אנו משמרים את מצב הנכס למשך שנים ומעניקים לבעלי הנכס שקט ובטחון בנוגע להכנסה הפאסיבית הקבועה שלהם.

מתי כדאי לשכור שירות של ניהול נכסים בתל אביב?

ניהול נכסים בתל אביב יכול להתאים לבעלי דירות מכל הסוגים. לרבות משכירים מנוסים שיש להם כמה וכמה נכסים ושמעולם לא עסקו בעצמם בכל הקשור לניהולם. השירות מתאים גם למשכירים שעשו את כל הפעולות של הגבייה, התחזוקה וניהול הנכס בעבר בעצמם. לאלו המכירים את התחום לעומק אך אינם מעוניינים לבצע אותו יותר בכוחות עצמם ומעדיפים “להעביר את המושכות” לחברה המתמחה בכך.
השירות יכול להתאים לכל בעל נכס שהמטרה היא אחת – לייצר נכס מניב במצב תקין. כך דייריו זוכים לשירותי תחזוקה וגבייה קבועים ואיכותיים ובעליו מקבלים את התוצר שהוא ההכנסה היציבה.

ניהול נכסים רק עם חברה מקצועית

חברת האוסמנג’ר הינה חברה לניהול נכסים שהוקמה לפני כעשור על ידי מיקי גליה. כחלק מחזון להעניק לבעלי נכסים שפע של פתרונות ניהול נדל”ן. החברה שמה לה למטרה לפעול מתוך מקצועיות, בזמינות מקסימלית ללקוחות ולהוות מודל לניהול נכסים איכותי בתל אביב ובישראל בכלל.

×
דילוג לתוכן