fbpx

ניהול נכסים בתל אביב – מפת אזורי השכירות

אמנם בירת ישראל היא ירושלים, אבל מבחינות רבות העיר המובילה בארץ בעיקר בנושא השכירות היא ללא ספק תל אביב. יש מאפיינים שונים לאוכלוסיית השוכרים באזורים השונים המפורטים בעמוד זה. ההמלצה היא להפקיד את ניהול הנכס שלכם בידיים מקצועיות.

פלורנטין

פלורנטין היא אחת הדוגמאות היותר מוצלחות לתהליך ההתחדשות שעוברת תל אביב. בניינים ישנים ומתפוררים מפנים את מקומם לטובת מבנים מסוגננים עם דירות בסטנדרט גבוה. במקביל, השכונה שומרת על הקסם הייחודי שלה וממשיכה למשוך אליה צעירים וצעירות מכל רחבי הארץ. הביקוש הרב מאפשר להשכיר כל דירה להשקעה בקלות יחסית. עם שירות ניהול נכסים בתל אביב תוכלו למצוא שוכרים איכותיים ואמינים.

נווה שאנן

שכונה נוספת שעוברת מתיחת פנים משמעותית. נווה שאנן, שבליבה התחנה המרכזית הישנה, הייתה מזוהה בעבר עם הזנחה ופשע. אבל התפשטות אזורי הביקוש בתל אביב דרומה ומזרחה הפכו גם אותה ליעד פופולרי. חשוב להדגיש כי ניהול נכס בשכונה זו מחייב בקיאות ספציפית. לכן מומלץ להיעזר במומחים בתחום כדי להצטרף למי שכבר מנצלים את הפוטנציאל של נווה שאנן.

התקשרו לשיחת ייעוץ חינם

החלק הצפוני של דרך בגין

דרך בגין היא עורק תחבורה ראשי בעיר האינטנסיבית – מתחנת הרכבת סבידור מרכז דרך מרכז עזריאלי ועד לדרום תל אביב. בחלק הצפוני של דרך בגין, זה שבין תחנת הרכבת הנ”ל לבין עזריאלי, יזמים הקימו מספר מגדלים שהפכו למיני שכונה מעניינת. גם מגדלי הצעירים וגם מגדלי מידטאון נהנים מקרבה לנתיבי איילון, לתחנות רכבת, וגם לציר הרכבת הקלה שאו-טו-טו תתחיל לפעול. הם מהווים דוגמה מוצלחת לעירוב שימושים ולתכנון נכון שמושך אוכלוסייה מגוונת.

ניהול נכסים ברמת אביב

שכונה ותיקה ושלווה שבזכות הקרבה לאוניברסיטת תל אביב ניתן למצוא בה הרבה מאוד סטודנטים וסטודנטיות. באופן טבעי מדובר בשוכרים רצויים. שירות ניהול נכסים בתל אביב מסייע ומספק מענה מקיף בכל מצב של חילופי דיירים ותחזוקת הנכס.

ניהול נכסים בתל אביב על ידי גורם מקצועי, יכול להפיק מהנכס מקסימום תועלת במינימום זמן

עם שירות ניהול נכסים בתל אביב של האוסמנג’ר אתם לא צריכים לטרוח בכלל. החברה, שהוקמה ע”י מיקי גליה שחי ונושם את עולם הנדל”ן בתל אביב כבר 25 שנים, תעזור לכם לאתר דירה אטרקטיבית, לבחור שוכרים, לתחזק את הנכס ובעיקר ליהנות מהכנסה קבועה בלי דאגות וללא טרחה.

×
דילוג לתוכן