fbpx

מרבה נכסים מרבה דאגה? לא בהכרח!

כמאמר הפתגם “מרבה נכסים מרבה דאגה”, מוצאים את עצמם לא מעט בעלי בתים טרודים ועסוקים בניהול הנכס. ניהול נכס הוא לא דבר שנעשה כלאחר יד אלא עבודה של ממש ולפיכך ראוי להעסיק את מי שמומחים בכך ויכולים לתת מענה בכל רגע נתון.
מי שחושב שהוא מסוגל לנהל את הנכס שלו בעצמו צריך לקחת בחשבון שבנכס אחד, קל וחומר בכמה נכסים תקלות הן חלק משגרת היום. יתר על כן ההתנהלות מול שוכרי דירות, מציאת דיירים בעת הצורך, טיפול שוטף בנכס ואיתור בעלי מקצוע לכל תקלה ולכל בעיה הם רק חלק מהמשימות שכרוכות בניהול נכון של הנכס וגובים זמן רב, שכידוע, שווה כסף. בנוסף, נכס שלא מטופל נכון מאבד מערכו.

מי אנחנו?
חברת האוסמנג’ר תדאג לאינטרסים שלכם ותבטיח ניהול נכון של הנכס, טיפול ותחזוקה ראויים ותביא להשבחת הנכס. במבחן העלות מול תועלת מדובר על חיסכון לא מבוטל בזכות השקט והביטחון בידיעה שיש מי שמטפל עבורכם בכל התקלות של הנכס. חברת האוסמנג’ר תתחזק עבורכם את הנכס עם בעלי המקצוע הטובים ביותר. אנו עובדים עם חשמלאים, אינסטלטורים וקבלני שיפוץ מומחים ובעלי ידע וניסיון כחלק מהעבודה שלנו מול בעלי דירות אנו מוצאים את בעל המקצוע הנכון לכל תקלה ולכל צורך בזמינות גבוהה.

מציאת השוכר הנכון
כדי להבטיח שהנכס שלכם בידיים בטוחות חברת האוסמנג’ר תמצא עבורכם את השוכרים הנכונים ולאחר מכן תנהל את המשא ומתן ותכין עבורכם את הדירה לכניסת הדיירים החדשים. לשם כך אנחנו עובדים עם עורכי דין מומחים בתחום חוזי הנדל”ן שיוכלו להתגבר על כל מכשול ולהכין את החוזים הטובים ביותר שיכסו כל פינה וכל סעיף, לשמירה על האינטרס שלכם כבעלי דירה.

גם כשאתם בחו”ל
עוזבים את הבית לנסיעה ארוכה? יוצאים לשליחות בחו”ל? חברת האוסמנג’ר ניהול נכסים תביא לכך שהנכס שאתם משאירים בארץ יביא לכם את מירב התשואה. החברה תנהל את תהליך ההשכרה, התפעול והשמירה על הנכס כך שבבואכם חזרה ארצה יהיה לכם בית לחזור אליו.

השירות שלנו
תפיסת העולם של האוסמנג’ר היא ששירות טוב הוא כזה שחובק את כל צרכי הלקוח לרבות עבודה מול הרשויות וטיפול בכל ההיבטים של הבירוקרטיה. בין אם אתם בארץ ובין אם אתם בחו”ל תוכלו להיות שקטים בידיעה שיש מי שמטפל לכם בנכס תוך שקיפות מלאה.
צרו עמנו קשר לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישת ייעוץ.

×
דילוג לתוכן