fbpx

ניהול נכסים

אחד מהיתרונות הגדולים של ניהול נכסים באמצעות חברה מקצועית, הוא הבטחון והרוגע בכל הקשור לניהול הנכס ושמירה עליו. עבור בעלי דירות שמעוניינים להשכיר אותן וליהנות מהן כנכס מניב. השירות שמעניקה חברה לניהול נכסים הוא האופציה הטובה ביותר לעשות זאת. כך נוכל להיות בטוחים שהנכס נשמר במצב מיטבי ומייצר הכנסה חודשית קבועה ויציבה.

מהו שירות של ניהול נכסים ולמי הוא יכול להתאים?

דירות שעומדות להשכרה ובפרט כשמדובר בערים גדולות שתחלופת הדיירים בהן היא תדירה, עלולות במקרים רבים להתמודד עם בלאי מהיר. לרבות במבנה הדירה, בכלים הסניטריים ואפילו במרצפות ובקירות. הגורם העיקרי שעשוי לשמר במצב טוב את הנכס הינם הדיירים הקיימים. על הדיירים מוטלת האחריות לוודא כי הנכס אינו נפגם או ניזוק לאורך כל תקופת השכירות.
חשוב לפקח על מצב הנכס בצורה אופטימלית. לרבות פיקוח על העברת התשלומים עבור שכר הדירה, תשלומים לבעלי מקצוע שמגיעים לתיקונים שונים וכדומה. חשוב לפנות זמן, משאב שלמרבית בעלי הדירות שרוכשים אותן להשקעה, אין אותו ברמה מספקת. השירות של ניהול נכסים, אם כן, יכול להתאים לכל מי שיש בבעלותו דירה שהוא משכיר. אך אינו יכול או מעוניין לעסוק בניהול שלה, על כל המשתמע מכך.

מה כולל השירות של ניהול נכסים?

חשוב להדגיש כי השירות והאדיבות הינם חלק בלתי נפרד מהקשר בין בעלי הדירה, לחברת הניהול. כאשר קיים אמון מלא בין שני הצדדים, ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר. כך אפשר לבנות יחסים ארוכי טווח המאפשרים לבעלי הדירה ליהנות מנכס מניב. ליהנות מנכס שמושכר באופן קבוע ונשמר בצורה אופטימלית מכל הבחינות.

השירות עצמו, כולל את כל ההיבטים של ניהול הנכס, הן מבחינת תחזוקה והן מבחינה פיננסית, למשל:

  1. גביית תשלומי שכר דירה – פיקוח על העברת התשלומים בצורה קבועה, על פי החוזה.
  2. איתור דיירים חלופיים – בעת סיום החוזה של הדיירים הקיימים, מציאת דיירים העומדים בדרישות בעלי הדירה. זאת מתוך רצון למצוא אנשים שאכן יעמדו בתשלומים וישמרו על הנכס מבחינה פיזית.
  3. אחריות על תחזוקה קבועה של הדירה – בין אם מדובר בתקלות פתאומיות בתשתיות, בתיקונים בנזקים ובלאי. החברה תיצור קשר עם בעלי מקצוע מתאימים ותלווה את כל הליך התיקונים מתחילתו ועד סופו.

פעולות אלו ואחרות, מסירות את האחריות על הניהול בפועל של הנכס מידיהם של בעלי הדירה ומעבירות אותן לחברת ניהול הנכסים, שעושה זאת בצורה המקצועית והטובה ביותר.

ניהול נכסים איכותי – עם חברה מקצועית המתמחה בכך

חברת האוסמנג’ר הוקמה לפני כשמונה שנים על ידי מיקי גליה. מטרת החברה היא להעניק את הפתרונות האיכותיים ביותר, לבעלי נכסים שאינם מוכנים להתפשר. השירות מותאם לכל לקוח באופן אישי ומעניק לבעלי הדירות ביטחון ורוגע בכל הקשור לנכסים שלהם, שמושכרים באופן קבוע ומניבים הכנסה קבועה למשך שנים.

×
דילוג לתוכן