fbpx

ביצוע בדיקת שוכרים על ידי חברה מקצועית

תהליך בחירת שוכרים מטרידה מאד בעלי דירות. אולם’ חלקם הניכר טועה לחשוב שחוזה השכירות ישרת אותם ואת האינטרסים שלהם ברגע האמת. בפועל, החשיבה שחוזה השכירות יכול באמת להגן על בעל דירה שנפל בחלקו להתמודד עם שוכר לא בעייתי מייצגת תפיסה מוטעית. מפני שגם במקרה שהחוזה אכן מעניק ביטחונות, ההתעסקות עם עניינים חוזיים בבתי משפט גובים מחיר נפשי לא פשוט וגם מחיר כלכלי והוצאות שונות. בעל הדירה מפסיד.

מה עושים כדי להקל על בחירת שוכרים טובים לנכס שלכם?

הדרך הנכונה ביותר להתמודד עם בחירת שוכרים טובים היא פשוט להיעזר בחברה לניהול נכסים. חברה אשר עורכת בדיקות מקיפות על השוכרים העתידיים. בדיקת שוכרים היא בדיקה מקיפה שמאפשרת להבין מי האדם שעומד מולנו. עד כמה יש לו את היכולת הכלכלית לעמוד בחוזה ובתשלום שכ”ד. מדובר על בדיקה היכולה להיות פשוטה למי שיש ידע וניסיון כדי לבחון את הדברים באופן מעמיק ורציני.

בדיקת שוכרים יכולה כאמור להבטיח לנו שהאנשים שעימם אנחנו עומדים לכרות חוזה שכירות הם אמינים. הבדיקה מהווה רק את השלב הראשון בתהליך הליווי שמעניקה חברת האוסמנג’ר המתמחה בליווי תהליכי השכרה של נכסים. החברה מספקת שירותים נרחבים נוספים כמו איתור שוכרים, תחזוקת דירות ונכסים ועוד. כהנה וכהנה כאשר מטרת העל היא להבטיח לבעלי דירות שהנכס שברשותם נמצא בידיים אמינות ובטוחות. וכמובן כדי להבטיח שחוזה השכירות שלהם יספק להם את ההגנה הטובה ביותר.

קצת עלינו

אנחנו מעניקים לבעלי הדירות שירות נרחב ומותאם אישית שמאפשר לבעלי הדירה ליהנות משקט. לא רק בשלבים של הכנת הדירה להשכרה, איתור השוכרים וביצוע המשא ומתן. אלא גם מספקת שירותי תחזוקה לדירות ולנכסים. יש לנו מאגר בלתי נדלה של בעלי מקצוע מהשורה הראשונה. השירות כדאי לא רק בזכות הנוחות שהוא מייצר אלא גם משום שהוא מוזיל משמעותית את עלויות התיקונים. אנו מאפשרים לבעל הדירה לקבל בזמן אמת מידע עדכני ורלוונטי על מצב הנכס.

חשוב לזכור שבעלי דירות מנהלים קריירה, משפחה וחיים מלאים. לכן אין להם בהכרח פנאי להתעסק בענייני שיפוצים ושוכרים. השירות שמעניקה האוסמנג’ר בעצם מפנה אותם לעסוק בכל ענייניהם האישיים וליהנות משכירות בראש שקט. זאת ועוד, יש לא מעט בעלי דירות שמחזיקים כמה וכמה נכסים. עבורם השירות של האוסמנג’ר מאפשר לנהל את כל הנכסים באמצעות כתובת אחת ומענה מותאם.

×
דילוג לתוכן